luni, 4 aprilie 2011

10 reguli de viata

 

    Regasesc in lumea din jurul meu persoane noi. In sensul de abia venite in lume. Sunt nas (aspect cunoscut de cititorii mei) si imi este fizic imposibil sa nu imi fluture urechile la intalnirile cu fina mea. O iubesc ireversibil fara sa pot intelege exact cum chimicalele si impulsurile electrice din creierul meu se concretizeaza in acest sentiment. Inocenta, dorinta exhaustiva catre cunoastere, abnegatia din procesul de dezvolare precum si rapiditatea de asimilare a lucrurilor noi, ma vor fascina mereu ... si voi ramane etern indatorat infantilor din viata mea, pentru clipele de fericire pe care mi le ofera.

Cel mai delicat si senzitiv instrument al evolutiei este mintea unui copil. Este greu de acceptat, in schimb fiecare nou-nascut este mai avantajat in lume decat orice alta persoana nascuta inaintea lui.


Acest articol nu este al meu si nici al vostru.
Este al urmasilor - urmasilor - urmasilor - urmasilor  nostri. 


“When you were born, you cried and the world rejoiced. 
Live your life so that when you die, the world cries and you rejoice.”

Pentru noile fiinte din viata mea ... si nu numai ...


10 Reguli de viata

1. O sa primesti un trup. Poti sa-l urasti sau sa nu-ti placa, va fi al tau mereu.
2. O sa primesti "lectii". Te vei incadra intr-un job "full time" numit "viata".
3. Nu exista greseli, doar lectii. Evolutia personala este un proces compus din teste, experimente si trairi. Experimentele "ratate" sunt singurele care te ajuta sa avansezi.
4. Lectiile se repeta pana cand inveti sa "treci". O lectie iti va fi prezentata in diverse forme, pana cand o sa treci examenul. Numai dupa "absolvirea" unei lectii poti avansa la urmatoarea.
5. Lectiile de viata nu se termina. Ele se ridica doar la un nivel superior. Daca inca esti in viata, inseamna ca mai ai lectii de facut.
6. Tinta nu trebuie sa fie "aici", ci mereu "acolo". Daca reusesti sa transformi un "acolo" intr-un "aici", vei primi un alt "acolo" care va arata mereu mult mai frumos decat orice "aici".
7. Parerile personale despre alte persoane se oglindesc inevitabil doar in tine. Nu poti sa iubesti sau sa urasti o persoana, decat daca acest sentiment reflecta lucruri pe care le iubesti sau le urasti la tine.
8. Ceea ce vei face cu viata ramane doar alegerea ta. Vei avea mereu toate resursele (primite sau dobandite prin munca ta). Ceea ce vei face cu ele ramane doar la latitudinea ta. The choice is yours !
9. Raspunsurile exista doar in tine. Nu trebuie sa privesti niciodata mai departe de propria persoana ca sa intelegi cum trebuie sa te dezvolti. Esti mai mult decat trupul tau. Nu cauta raspunsul. El este deja la tine. Trebuie doar sa-l accepti.
10. Vei uita toate aceste reguli.




Copiii sunt cel mai mic lucru pe lumea asta
in care sunt dispus sa-mi investesc intreaga viata !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu