miercuri, 6 aprilie 2011

Draft beer, not people !

 

     Ma impiedic de o terasa in drum catre hotel. Chiar imi doresc o apa minerala cu Potasiu, dar cum nu aveau ... comand resemnat o bere la 1L (Mass Lagerbier Hell).


    Cateva minute mai tarziu, incerc sa-i explic ospataritei ca mi-a adus o bere defecta (in sensul de goala).

    M-am imbatat grav pe terasa. Detaliile sunt futile, evident ca nu mi le mai re-amintesc. Ma imbat superior la hotel, de nervi ca nu am reusit sa o "agat" pe ospatarita terasei. Poate diferenta de limbi a contat, desi eu eram dispus ...


    Din experienta mea de betiv profesionist, va declar faptul ca nici un barbat nu este indeajuns de beat daca reuseste sa stea intins pe jos fara sa se tina de nimic.

    Reusesc (cu greu) sa realizez ca "pe hamei" sunt egal cu prietenii mei nou-nascuti. Din cauza faptului ca am nevoie sa fiu tinut de maini ca sa merg, ma lovesc mereu de pereti, plang si rad in acelasi interval de 5 minute, dupa care este extrem de probabil sa vomit !




    Daca ai impresia, cititorule treaz, ca intelegi hameiul (si consecintele lui), baga urmatorul exercitiu: fa _treaz_ lucrurile pe care ai promis ca le faci la betie ! Dupa aia mai vorbim !


Curul meu este gelos pe cacatul care iti iese uneori pe gura.


Here's to a long life and a merry one,
A quick death and an easy one,
A pretty girl and an honest one,
A cold beer and another one !





Beau ca sa fac lumea din jurul meu interesanta !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu