miercuri, 13 aprilie 2011

The end





Everything that has a beginning ... has an end !








(play si citeste mai departe)


    Atat de multe am avut de invatat din toata aceasta experienta, incat nu-mi ajung paginile pe blog sa va povestesc. Atat de mult m-a invatat orasul acesta ! Si privind in retrospectiva, nu este vorba doar de Munich (poate am gandit cu pondere). Este vorba despre lumea din jurul meu, vazuta prin intermediul unui turist, augumentat de hamei. Este o portiune din viata mea, pe care am impartit-o cu voi. Mereu am fost adeptul principiului ca: viata ta este o poveste, ... nu lasa pe nimeni altcineva sa tina pixul.




    Daca nu aveam pentru cine sa scriu, nu asterneam aceste umile pagini, asadar in primul rand va multumesc voua, celor care ati crezut in mine si care m-ati sustinut de la departare, oriunde m-au purtat berile pe aceasta lume. Nevertheless, tot ce are un inceput are si un sfarsit. Daca acest blog a reusit sa descreteasca macar o frunte, atunci si-a atins definitiv scopul. I – for one – had fun writing it.

   

    Am invatat ca mai bine punem pret pe bunatate si omenie, decat pe culoarea pielii, religie sau proveniente. Am invatat ca berea buna este aceea pe care o bei cu oamenii care conteaza; ca daca traiesti fara grija zilei de maine vei avea un trai considerabil mai bun; ca daca nu dai, nu primesti (si nu ma refer la box, Radu). Am invatat ca nu poti sa ajuti lumea, fara ca inevitabil sa te ajuti si pe tine, ca dragostea vine din interior, ca omenirea mai are totusi cateva sanse daca gandim "out of the box", ca berea alba nu este chiar atat de alba daca nu esti atent, ca oamenii sunt de omenie cu oamenii de omenie, ca tot ce ti se petrece in viata este numai in capul tau, ca viata este totusi frumoasa atunci cand stii cum sa o privesti ... si multe, multe altele.



I do the very best I know how - the very best I can; and I mean to keep on doing so until the end.
Daca astazi va face parte din amintirile tale ... tine doar de tine !
Cand a fost ultima oara ... cand ai facut ceva pentru prima oara ?

Pentru ca ne schimbam pe zi ce trece. In fiecare moment.
Si uitam mereu ceea ce am fost si
de cele mai multe ori unde ne indreptam.
Doresc sa devin ceea ce am fost,
atunci cand vroiam sa devin ceea ce sunt !

Ma inclin ... 


Blog status upgraded to [Closed].

... and thanks for all the fish !




And because the world is round, don't ever lose hope !
There is always morning ... somewhere in the world !




The potential of a thousand forests, resides in one acorn. 
The journey of a thousand miles begins with a single step.


The beginning ... is always today !




3 comentarii:

  1. Motivul pentru care lumii ii este greu sa fie fericita este pentru ca priveste trecutul mai frumos decat a fost si prezentul mai prost decat este defapt.

    Va multumesc tuturor !

    RăspundețiȘtergere