vineri, 25 martie 2011

Din nou la drum, dimpreuna cu hameiul calator

 

        ... am facut poza la monitorul care-mi facea poza in timp ce-mi faceam poza prin monitorul din fata mea.





Sa va explic cum e in tarile civilizate: Se da o mana de oameni insetati. Se consuma hamei pana la epuizare, dupa care se comanda nota. Fiecare pune banul (cu tot cu bacsis-ul aferent dupa posibilitati si disponibilitate), chelnerita primeste cheta si dupa un minut se intoarce la masa cu un rand de "complementary shots". Pe scurt, la ei nu se poarta bacsis-ul (chelerii nu traiesc din jumatea aia de euro pe care i-o lasi tu - ei au salarii care le permit sa zambeasca oricui). In schimb mai exista grupuri de oameni care ba nu stiu ca nu se "poarta" bacsis-ul, ba uita uneori, moment in care, de banutii in plus, chelnerul aduce "cate ceva" din partea casei, la plecare (in functie de cum arata grupul: daca sunt grabiti, un covrig la pachet; daca mai stau, ceva de baut). Pe noi ne-a lovit cu cate un Schnaps.

Din marinimia-mi debordanta, impart cu voi un sfat, experienta care pe mine m-a costat ceva neuroni: Duci paharul la ochi ... daca poti sa vezi prin el, in cateva minute nu o sa poti sa mai vezi. Cu cat e mai limpede si clara licoarea, cu atat mai repede vei pierde tu aceste doua caracteristici.

The price of anything is the amount of life you exchange for it. It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit.

Las in spate printr-un zbor Tarom o tara in care sufletul meu de hamei a reusit sa-si regaseasca de nenumarate ori linistea primordiala. Oare poate sa fie atat de simplu ? Oare, totusi, totul tine doar de noi ? 


Atunci cand ne este greu, este important sa ne reamintim ca mereu au existat vremuri cand ne-a fost greu. La sfarsit, nu vom regreta lucrurile pe care le-am facut, ci lucrurile pe care NU le-am facut.

Singurele persoane cu care ar trebui sa-ti doresti sa ajungi "chit", sunt persoanele care ti-au facut bine.

It is never too late to be what you might have been.

And because the world is round, don't ever lose hope !
There is always morning ... somewhere in the world !


You can have anything you want
 if you are willing to give up the belief that you can't have it.



The potential of a thousand forests, resides in one acorn. 
The journey of a thousand miles begins with a single step.

The beginning ... is always today !



2 comentarii: