luni, 21 martie 2011

Noul Munich

    

      - 16 Lei, va rog !
      - doamna ... nu vreau toata lada, ci doar o sticla !
      - da, 16 Ron !
      - la 0.33ml ???!??!
      - da.

Beau de nervi 3 beri la 16 Ron (bucata) pe Otopeni, ca sa-mi fac curaj sa trec prin "security check". Nu plecasem tocmai treaz de acasa, motiv pentru care ratez la milimetru poarta cu scanner-ul de metale. Sunt flancat instant de doua brute care insista sa ma caute in cur. Din nefericire pentru ei, nu au gasit arme sau droguri. Din nefericire pentru mine, mi-au sustras berea la cutie pe care o uitasem in buzunar. Incerc cu greu si fara succes sa-mi imaginez cum poti deturna un avion folosindu-te de o doza de bere. In afara de putin curaj in plus, nu prea vad avantajele.

"Time's fun when you're having flies." -- Kermit the Frog

Pe nici un avion nu este permis fumatul sau accesul copiilor cu varste cuprinse intre 2 si 18 ani. Va jur ca nu am vazut niciodata un copil rational pe avion. Decat infanti care nu stiu decat sa planga cand li se infunda urechile. A, si ca fapt divers, sunt mereu plasati pe locul din spatele meu. Slava hameiului pentru inventia castilor si a device-urilor care canta prin ele la mine in ureche. Mai prost este la decolare si la aterizare, atunci cand suntem rugati sa inchidem toate dispozitivele electronice. "Da pe pruncul ala zgomotos cine mi-l inchide, doamna ?". Opiniile mele se pot schimba, dar in nici un caz faptul ca am mereu dreptate.

Hameiul ma poarta in drumetiile mele din nou in Bavaria (Munich), unde cunosc un nou coleg din Argentina. Tipul a facut 16 ore cu avionul. Ii compatimesc vizibil cearcanele latine. Oricum, omul "le bea", aspect ce il face noul meu prieten.

Daca eram un element chimic, eram Superbiu (Sp).


Experienta este chestia care ne permite sa recunoastem o greseala, atunci cand o repetam. Duminica sunt inchise toate magazinele in orasele civilizate, aspect ce ma lasa insetat de trist. Reusesc totusi sa gasesc un pub aproape de hotel in care ii explic chelneritei, prin semne, ca doresc sa plec cu greu de acolo. Tipa se conformeaza cu halbe de 1L pe rol.

Atunci cand criptografia va inceta sa mai existe, bayl bhgynjf jvyy unir cevinpl !

Ca fapt divers, daca te trezesti noaptea in pat intre o super pizda femeie si un homosexual, cui ii intorci spatele ? Si tot incerc sa-mi dau seama ... ce inseamna "Tür" in germana ? Sunt cazat la 100m de "Sendlinger", notiune pe care nu o gasesc in nici un dictionar. Deci, unde sunt cazat ?

"Always do what you are afraid to do" - Ralph Waldo Emerson

Ceea ce reuseste sa nu ma mai surprinda, este vitalitatea pozitiva a oamenilor de pe aceste meleaguri bavareze. In timp ce noi ne plangem la orice rahat, ei si-au dat seama devreme ca un zambet nu te costa nimic. Prezumtia de nevinovatie, ancorata natural in mentalitatea neamtului, care nu se uita la tine urat daca apari in costum cu tricicleta la munca, ci iti zambeste sincer in timp ce iti ofera locul lui la rand, ma fac sa redevin balaur fericit-calator pe drumuri calauzite doar de cele 4 ingrediente naturale. Din nou, live din Munich, 2011 ... in the mix !

Modestia este apanajul prostilor. La cererea marelui public, ...

Blog status upgraded to: open.





Don't follow your dreams. Chase them !




Un comentariu: