miercuri, 23 martie 2011

Zmeul si ceaiul pentru indragostiti

  

Luni este cea mai proasta metoda de a-ti petrece 1/7 din viata.

Munich-ul este un oras civilizat in care poti bea bere pe strada fara sa se uite lumea urat la tine. Servesc o bere la sticla de plastic pe drum catre Blumenstrasse, sa-mi fac curaj pentru a cumpara "Rose von Jericho" (un trandafir ce traieste 50 de ani fara apa si poate face (tehnic) pana la infinit ciclul "inflorire / uscare" - in functie de aportul de apa). Mai beau o bere pe drum inapoi, de fericire ca am gasit ce cautam. La o aruncatura de bat de hotel, imi face cu ochiul un magazin de jucarii cu o terasa langa. Aleg prost si dupa doua beri la terasa intru la jucarii. Dupa 40 de euro mai tarziu, ies blestemandu-mi zilele din magazin si imi promit sa nu mai beau niciodata la cumparaturi.

Din punct de vedere aerodinamic, albina nu ar trebui sa se poata ridica de la sol. Din fericire, ea nu stie chestia asta ... moment in care continua sa zboare.

La intrare in hotel ma revad cu colegii care ma implora sa merg cu ei la o bere. Omenia din mine nu poate refuza si ma regasesc consumand hamei la halba de 1L in "Sendlinger Wirtshaus". Cum fumatul este interzis in spatiile inchise din Nemtia, tot ies la un fir in fata barului. Observ un grup de 6 strabunici la 4725 de ani impreuna, care iese din bar clatinandu-se (grupul). Femeile abia se misca, dar au fost la o bere, da ? La urmatoarea tigara, trece pe langa mine o tipa business imbracata la palton, cu cizme imense cu toc, complet profi, ... pe bicicleta ! Initial am avut impresia ca am baut prea mult, in schimb pe bere ce trece imi dau seama ca nu vad tampenii, ci aceasta mentalitate chiar exista. Neamtul decide sa nu-si piarda timpul uitandu-se crucis la altul mai ciudat. La ei nu exista ciudat, la ei exista: practic sau diferit (ceea ce este un lucru bun). Doua halbe de bere mai incolo, vad un cuplu de indragostiti care se aseaza la un sarut pe unul dintre scaunele de la mesele din afara barului. Ospatarita le aduce un ceai din partea casei. Mai este necesar sa zic ca in Romania erau alungati cu injuraturi ?

No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.
Este imposibil sa faci o fapta buna sau sa ajuti pe cineva, fara ca inevitabil sa te ajuti si pe tine.

Da, ma ... mi-am luat zmeu profesional ... si care-i problema ? Ce ?

Regret for wasted time is more wasted time. There can be no happiness if the things we believe in are different from the things we do. Even if I don't reach all my goals, I've gone higher than I would have if I hadn't set any.





When you feel like giving up, remember why you held on for so long in the first place.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu