joi, 24 martie 2011

Orgasmul structural



        ... mai aprind o bere si declar:

In order to be effective, truth must penetrate like an arrow, ... and that is likely to hurt. 

         Pe masura ce se termina si excursia asta scurta pe meleaguri presarate de hamei, inevitabil ma cuprinde din nou o depresia cumplita, nelipsita la fiecare final de poveste. Ma simt din ce in ce mai batran, am impresia ca pe zi ce trece devin din ce in ce mai conservator. Lumea ma condamna ca sunt invidios pe tineretea generatiei ce ne urmeaza, in schimb eu decid sa nu fiu invidios pe ceea ce nu pot face cu propriile mele forte. Am mai spus-o si ma repet !

Astazi am fost dusi in cladirea Siemens - Customer Information Center (probabil una dintre cele mai puternice si avansate instrumente de vanzare din lume). Nu va pot arata imagini din interior fara a incalca clauza de confidentialitate din contract-ul semnat cu ei, in schimb va pot asigura ca [virgula] cladirea iti provoaca un orgasm total. Intaresc cele spuse de mine mai jos ...


Dupa munca, m-am facut iar lemn cu colegul din Argentina, de la care am invatat ca acolo este toamna acum, ca au presedinte o "mujer", ca primul film din lume a fost realizat in Argentina la 1917 de catre Quirino Cristiani si ca "tango"-ul provide tot de la ei. Eu l-am invatat ca "noi nu gandim, ci muncim", avem cel mai betiv presedinte din lume, precum si faptul ca la noi in tara, in politica, prostia este un avantaj.

Dupa momentul ingrozitor de ieri, cand am aflat ca eu defapt consum bere alba fara sa stiu, azi am trecut pe Beck's. Da, stiu ... avem si noi, dar eu nu mai risc nimic.

Peste doua ore avem "beer building" cu colegii de la curs. Ma duc sa imi pregatesc gatlejul uscat cu inca o bere. Traiasca hameiul, caci tare linisteste sufletul turistului calator. Nu ceea ce primim ne face mai bogati, ci ceea ce dam. Beau ca sa fac lumea interesanta.

You have to do your own growing
no matter how tall your grandfather was--Abraham Lincoln





Our limitations are based on our own expectations.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu