luni, 13 decembrie 2010

Time machine

  
Imi este imposibil sa nu realizez ca imbatranesc ...


- nimic nu suge mai mult decat atunci cand realizezi in mijlocul discutiei faptul ca nu ai dreptate.
- imi doresc inapoi orele in care trebuia sa dorm, copil fiind.
- este extrem de necesar un [font] pentru sarcasm.
- trebuia neaparat sa invatam Pascal ?
- nu imi aduc aminte ultima oara cand nu am fost macar putin obosit.
- deciziile proaste genereaza povesti.
- nu intelegi cand "te loveste", dar exista un moment in ziua de lucru cand pricepi ca nu urmeaza sa mai faci nimic constructiv pana la finalul zilei.
- va rog mult, ... sa fie "blue ray" ultima varianta de stocare digitala. M-am saturat sa imi tot rescriu colectia.
- cel mai panicant moment pe lumea asta este atunci cand iesi din "Word" si aplicatia te intreaba daca vrei sa salvezi diferentele, desi nu ai modificat nimic.
- ma supara maxim faptul atunci cand sun un prieten si raspunde in momentul in care inchid, dureaza un minut pana raspunde din nou la telefon.
- cat de nasol e sa faci curat in casa si sa nu vina nimeni la tine in ziua respectiva ?
- pastrez numere de telefon in agenda, doar ca sa stiu cui sa nu-i raspund.
- de ce grijania ma-sii nu are si congelatorul un bec ???
- urmaresti ca adult un film vazut in copilarie si brusc iti dai seama ca defapt nu ai inteles nimic din filmul pe care l-ai vazut !
- prefer sa car in 10 minute 10 pungi (cu rateuri pe podea), decat sa fac doua drumuri de un minut pana la masina.
- singurul moment in care sper un "rosu" la semafor este in momentul in care scriu un sms la volan.
- oare chiar unii dintre noi nu pot face diferenta intre foame si plictiseala ?
- pricep si iubesc caramaderia doar in momentul in care mai multe masini se unesc sa nu lase intre ele un idiot ce depaseste linia continua si vrea sa reintre in coloana.
- am doar eu impresia, sau adolescentii din ziua de azi devin din ce in ce mai prosti ?
- nu cred ca ne apropie ceva mai mult de frica primordiala, decat milisecunda in care realizezi faptul ca te-ai lasat putin mai prea mult pe spate decat echilibrul pe care ti-l ofera scaunul pe care stai.
- ma uit uneori de 3 ori la ceas, inainte sa realizez ca nu am habar ce ora este !
- aproape de fiecare data ne confruntam cu imposibilitatea de a gasi cheile de la masina in buzunarul in care le-am introdus,card-ul in portofel, telefonul pierdut in camera, dar orice om reuseste in complet intuneric, jumate adormit si complet inconstient fata de universul inconjurator sa apeze butonul de "Snooze" in maxim 0.5 secunde !
- cel mai bun prieten pe lumea asta este acela care, atunci cand mori, iti sterge "browsing history".

"Viitorul este in mainile tale"
(chestie vazuta pe peretele unui pisoar, in Sofia)

Sunt un huligan intelectual !

   If we had no winter, the spring would not be so pleasant; if we did not sometimes taste adversity, prosperity would not be so welcome. (Anne Bradstreet)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu