joi, 9 decembrie 2010

Cioc-cioc !! - Cine-i ? - Berea ! - Intra !!!

    

       ... in schimb, partea buna este ca un client important din Dusseldorf are nevoie de ajutor on-site, fapt ce imi faciliteaza o excursie pana in orasul nemtesc catalogat pe locul 6 in lume (si primul din Germania) de catre Mercer's 2009 Quality of Living Survey ca nivel de trai. Desi mic, orasul este potent si detine o istorie bine cultivata despre bere, fiind on my "to-do" list inca din secolul XVII.

Remarc uneori ca prefer sa ma cac la munca, pentru ca:
1 - sunt platit pentru asta.
2 - folosesc resursele companiei.
3 - am impresia ca ma cac pe banii lor.

Desi sunt momente in care stau de unul singur si ma consider in plus, conditia mea de turist cu suflet de hamei ma obliga sa iau in serios deplasarea mea (tot de unul singur) in frumosul oras de pe fluviul Rin. Cum nicio fapta buna nu scapa nepedepsita, voi avea din nou sansa sa-mi imbogatesc bagajul de cunostinte fermentate la nivel de halba, intr-un oras ce a fost aproape complet distrus in timpul celui de-al doilea razboi mondial. Partea buna este ca la capitolul de arhitectura modernista, voi avea cu siguranta ce vedea.

O padure virgina este un loc in care mana omului nu a pus niciodata piciorul. Intentionez sa dezvirginez, folosind doar cele patru ingrediente naturale, destinatia mea in saptamana ce urmeaza. Ai carte, ai cu ce sa te stergi … tocmai de aceea mi-am cumparat MotionX GPS care functioneaza si pe iPod Touch in mod off-line, sa nu ma pierd printre halbe odata aterizat in capitala de nord a regiunii Rhine-Westphalia.




Pe principiul "daca dragoste nu e, atunci sa facem" voi incerca sa devin una cu cetateanul neamt bautor ereditar de bere, sarind din bar in bar pe perioada sederii mele "pe zona".

Apropos, au dat drumul la Google Street View in Romania. De foarte mult timp mi-am aruncat Atlas-ul la gunoi, in schimb revolutia mapping-ului digital al Pamantului a atins un nou nivel. Acum astept lansarea pe piata a dispozitivelor de realitate virtuala ca sa pot spune: "Las Vegas ? Am fost acolo ...".  Pana una alta, trebuie sa ma deplasez fizic pentru a cunoaste locuri noi. Nu-i bai, mai beau o bere pe drum.


Voi incerca sa intru fulminant si devastator in viata de noapte a orasului german, apostand piz    fete cu eternul: "Hi, I'm writing a phone book, can I have your number?".

Am bateria de la aparat on full charge, trepiedul in valiza, gatul uscat si privirea inainte, motiv pentru care vor urma niste povestiri reci si cu spume la gura. Ca soacra ideala.

Blog status upgraded to Open. Stay tuned, urmeaza Dusseldorf, live ... 2010 in the mix !



Am plecat la cumparaturi. Daca nu sunt la paine, cauta-ma la oua.


Black Holes Suck!



2 comentarii: