luni, 13 decembrie 2010

Plecarea cu bere

 

    ... acelasi Otopeni care ma lasa lipit pamantului pentru doua beri la paharel, acelasi check-in penibil, aceiasi forma de imbarcare. Ma supar si mai beau o bere. Mi se mai spune si Andrei cel Tulbure !

Daca gasesti un drum fara obstacole, probabil ca drumul acela nu duce nicaieri. (J.F.Kennedy)

Ma cazez in avion langa o pizda sublima. Blonda, cu caietul si carnetul la tabla, subtire, cu ochelari sexy de profesoara si fara aere in cap. Un deliciu extrem, pe langa care iti face multipla placere sa mai bei trei beri. Partea proasta este ca pana la Zurich ea era maritata. Partea buna este ca pana la Zurich eu eram clampa.

All generalizations are false, including this one.

Mi-am promis ca nu mai ma tampeste din nou; nu are cum sa fie atat de multa civilizatie aici, nu are cum, am vazut si asa prea mult ! Pe satelitul lui Saturn ! ... nu puteam sa ma insel mai mult. Am tampit usor in Zurich (unde am facut escala de 3 beri) intr-un aeroport mai mare ca Bucurestiul, dupa care m-a pleznit direct in cojones chiar inainte sa aterizez in Dusseldorf. A se lua in considerare ca eram deja "in aer" atunci cand eram in aer spre destinatia finala. Scot iPod-ul si incerc sa debitez solutia pentru hotelul ce se departeaza de mine pe bere ce trece.

Sa nu-ti inchipui ca poti schimba un barbat, ... decat daca este in scutece.

Noi nu cerem indicatii de la straini. In schimb, combo direct pe aeronava: 1 - Flight attendant-ul negru (dar neamt) imi palmeaza a 3-a bere pe segmentul de 55 minute de zbor, zambind cu subinteles; 2 - nenea de langa mine (vazandu-ma descurajat) imi recomanda ruta cea mai scurta catre hotel, cu o atitudine ce-mi aminteste de un oarecare sofer de autobuz. Nici macar nu am pus piciorul in tara celui de-al 3-lea Reich, si deja ma simt intre oameni.

Cobor din avion si urmez turma, aeroportul deja depasindu-ma. La prima jonctiune, un coleg-pasager chelios ce ma vede ca ma holbez pe pereti, ma intreaba intr-o engleza stricata: "Can I help you ?" si ma ghideaza catre zona cu valizele dinspre banda rulanta. Intru la informatii si o chinezoaica batrana imi prezinta cu o engleza de doctorat faptul ca am de parcurs 500m pana la iesirea catre statia de tren, cu bancomatul pe stanga, vis-a-vis de Pizza Hut. Pe drum ma impiedic de o bere (evident la supra-pret) si ajung in gara Dusseldorf Flughafen. Berea o platesc cu card-ul pentru ca remarc a 5-a oara ca nu am Euro cash la mine. Ma iau in gura cu tonomatul de bilete de tren, care imi refuza card-ul din motive exprimate in limba germana, moment in care il fut in gura verbal si ii dezvirginez cristosii. Un alt chelios ma abordeaza cu "problem ?". Ii cer sa ma indrume pana la primul bancomat (pentru ca evident, prajit la creier fiind, uitasem complet de Pizza Hut si ATM).


Upercut nasol: omul zambeste (cum altfel ?!), scoate 3 euro si introducandu-i in masinarie imi zice: "You should take this train, the next one leaves in about 20 minutes". Raman masca si nu stiu cum sa-i multumesc. Imi zice: "It's on me" si ma impinge zambitor in tren.

In tren scot hartile (una normala cu Dusseldorf si cea cu transportul in comun) si nu imi dau seama de ce nu pricep nimic din ele. As bea o bere de nervi, dar n-am. Dupa cateva clipe de uitat tamp pe cele doua harti, aud din spate: "können wir Ihnen helfen ?". Barez instinctiv cu "entschuldigen Sie, Ich verstehe nur ein bisschen Deutsch". Cei doi tineri insuratei imi indica statia la care trebuie sa cobor si bonus cateva instructiuni ulterioare, pe care urma inevitabil sa le uit pana in Dusseldorf Haupbahnhof.

Dibuiesc cu greu hotelul, dupa ce ma invart ca un idiot in jurul lui pret de doua beri si intr-un mare final ma cazez. Ceva anume imi spune ca asta nu e Germania cea pe care o stiu eu. Civilizatie si oameni buni exista. Am primit cadou un bilet de tren si au sarit toti sa ma ajute fara sa cer eu, in schimb ... ceva nu e la locul lui. Nu ... ceva sigur nu e in regula ...

Maine este facut din fiecare zi de azi !

Insetat, ma despachetez si decid sa beau si eu o bere, ca tot am ajuns cu bine. Aveam sa inteleg abia a doua zi cat de diferita este Germania in care am aterizat. 
Ma linistesc pe Carlsberg Elephant (7.5 %) ...


Imaginea este inclinata din cauza trepiedului, pentru ca ... ... ce ziceam ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu