joi, 16 decembrie 2010

3 bar hopping

 
 
     ... noua geaca arata bine si este imblanita frumos pe dinauntru. Problema este ca genereaza extrem de multa energie statica, incat ma curentez de absolut tot. Dar nu asa ocazional, ci mereu si tare. Nu fac scantei, ci generez arc electric. Am invatat sa ma abtin mai mult si sa fac drumuri mai rare la toaleta. Cand ajung la hotel imi fac 5 minute curaj sa bag cheia in usa. Si partea proasta este ca ma incarc cu atat de mult static, incat ma curentez chiar si atunci cand nu port geaca pe mine. Azi noapte m-am curentat de sticla de suc de pe noptiera (care, btw ... era de plastic). Azi dimineata la micul dejun, m-am curentat cu o felie de cascaval.

La "brunch" imi iau doar doua pahare de lapte pe 6 biti, sperand sa aflu pretul pe pahar al minunatelor capre germane. Nu mi-a iesit, pentru ca un coleg a insistat sa plateasca el tot, pentru ca i-a fatat pisica cu o seara inainte 6 pisoi. Dintre care doi erau chinezi (sau cel putin asa am inteles eu cu urechea dreapta, care stie cel mai putin germana dintre cele doua).

Exista doar doua tipuri de persoane pe lumea asta: acela carora le place berea. Toata lumea moare, dar nu toata lumea traieste. Cei care danseaza nu sunt intelesi de cei care nu aud muzica. Daca inca traiesc, gasesc ca menirea mea pe aceasta lume nu a fost indeplinita inca. Voi bea bere pe tot mapamondul ... pana la viata si pana la moarte !

Ma parchez intr-un bar cu fata la strada si ma uit la o gorila. Ideea e sa beau bere in trei baruri de pe acea strada si sa reusesc performanta sa-mi aduc aminte numele tuturor.


Ies din primul bar si ma impiedic de urmatorul. Deja m-am obisnuit sa nu pot comunica cu nimeni, dar lumea e zambitoare si intelegatoare. Chiar se arata interesata sa-mi dea sfaturi privitoare la quest-ul meu. Primesc, caci eu sunt majestate-balaur. Aia erau balauri-majestate ! Parasesc usor clatinat barul si ma intrept catre ultimul. Ma asez la bar din lipsa de locuri in picioare. Cum nu au apa minerala cu potasiu, imi comand resemnat o bere. Urmatoarele momente sunt usor neclare, cert este ca in cateva beri ma regasesc la masa cu un arab, un negru si o chinezoaica, aratandu-le jocurile de magie cu cartile. Entuziasmul mai aduce la masa un rand. La plecare oamenii insista sa imi plateasca consumatia, iar eu refuz fara succes. Cica: "für die Magie" ! Doar Titan mai stie ce inseamna si asta.
Declar: Diebels, Getzweiler, Rhenania, Stifts Pils, Hovel's Bitterbier, Holsten Edel, Hibernator (seasonal), Schlussel Alt, Bitburger Pils, iar pe ultimele trei nu mi le mai amintesc, dar stiu ca erau albe.

Apropos, "hops" mai inseamna si "hamei". Need I say more ?

Turcul de la magazin ma intampina azi cu "cea feaci ?". Raman tampit, iar el ma intreaba: "You no remember ? Last night !". Imi reimprospateaza memoria, moment in care aflu (pentru prima oara) ca a avut o prietena din Romania timp de doi ani. Aparent am povestit mult cu o seara inainte. Cica romancele sunt dotate si la creier si la corp. Nu-l cred, iar el completeaza cu "aber alle Frauen sind verrückt". Probabil mi-a sugerat sa am un drum placut pana acasa. Stiu in schimb sigur ca am dormit invers in pat, pentru ca asa m-am trezit. Imi aduc aminte ca am aruncat o perna pe jos, dintr-un motiv care imi scapa acum si inevitabil ... m-am curentat.

Care este diferenta dintre imaginile de mai jos ? 



Cel mai bun raspuns primeste o bere originara din Dusseldorf de la mine, cand ma intorc. Bagati fisa !

"Beer makes you feel the way you ought to feel without beer."
Gasesc berea un alt motiv pentru a trai.


5 comentarii:

  1. Desi extremele se potrivesc, balansul de alb difera primul. Urmeaza pozitia din care e facuta poza, numarul diferit de sticle, precum si ceea ce speri tu sa auzi: ai baut multe dintre sticle inainte sa realizezi ca nu le mai ai pentru poza finala. Am castigat ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Raspuns corect !
    And we have a winner ...

    Please state your name and address, so you can receive your gift.

    RăspundețiȘtergere