marți, 14 decembrie 2010

Dusseldorf - coafura rezista !

   ... imi bag caciula si ma reapuc de Pimsler. Daca nu vine muntele la Mohamed, ma duc eu la limba nemtilor. Am invatat astazi sa numar, sa intreb "cat costa" (desi nu ma ajuta cu nimic atunci cand vine raspunsul), "incotro este" si cateva expresii obscene de la turcul prieten.

Am gasit o cladire veche in Dusseldorf (ceea ce aici este o raritate aproape egala cu inteligenta blondelor de lux).


By the way, a aparut pe piata driver pentru Kinect. Vai, satelitul lui Saturn, daca moare curentul pe toata planeta de la exploziile solare, am belit macaroana ! Daca ma lasi singur intr-o padure cu un topor, imi va lua cel putin un mileniu sa-ti trimit primul e-mail. Asta presupunand ca imi lasi si ceva de futut. Nu de alta, dar la _animale_ nu prea am "intrare" ... if you dig what I mean. And I think you do ...


Cand ajungi la capatul franghiei, fa un nod si tine-te bine !

Si ca sa nu fiu ipocrit, presupunand ca Exista, va induc urmatorul combo nasol: Atunci cand Dumnezeu va vrea sa ne pedepseasca, va raspunde tuturor rugaciunilor noastre ! ...

Imi doresc un raspuns la treaba asta, 
m-am saturat sa tot imi raspund.

       Deziderez nespus un iTampon si doresc parerea voastra in legatura cu acest "subtire" aspect. Mi-l doresc de cand eram mic, prin faptul ca este un produs complet, complet diferit de alte variante ce ruleaza windows si se misca infernal. Plus ca piata aplicatiilor (care conteaza !) se afla la discretia penisului lui Steve Jobs. Vad lucrurile de viitor ca fiind simple (fapt pe care l-am invatat dureros) pentru progeniturile noastre. Gandesc aproape definitiv ancorat faptul ca iPad-ul ramane echivalent cu aparitia primului calculator digital din lume.

Ai doua variante: 

- imi spui de unde sa-mi cumpar si de ce ?
sau
- iti vars verbal in mai putin de 5 secunde, povestea invatata de la turc cu: "Halt die fresse, arschgesicht. Blas mir einen, arschloch ! Fickt euch, dorf trottel ! Leck mich am arsch, hurensohn ! Deine mutter !".

3 comentarii:

  1. problema ta nu sta la pret ci la calitate
    http://www.theoligarch.com/microsoft_vs_apple_history.htm

    vrei ceva bun ia-ti aiped. vrei ceva compatibil ia-ti http://www.whiningdog.net/Reviews/PCs/Systems/Tablets/20040224-ToshibaM205/pics/tablet1.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. a se retine ca gandesc la viitor. Tamponul imi ofera lucruri care nu crapa fara motiv.

    RăspundețiȘtergere
  3. iati tableta daca ai ocazia de ce nu

    RăspundețiȘtergere