marți, 29 iunie 2010

La revedere, Munichenule-Oras !



      Cica doi cocosi merg la alimentara ca sa vada puicute goale. Numai daca ar fi atat de simplu si pentru noi. Clipele pana la plecarea din orasul Siemens se scurg de pe ceas precum berea din pahar in stomacul meu de turist. Alternez intre melancolie si tristete, dar imi revin repede ca un zmeu-balaur ceea ce sunt si imi mai deschid o bere alba nefiltrata. Le propun colegilor sa bem si noi ceva in ultima zi de stat in Germania, propunere care trece unanim la stadiul de proiect (lucru care ma amuza cumplit, gasindu-l extrem de cotidian pe durata sederii noastre in Nemtia). Deschidem televizorul ... evident pe fotbal ...

Going insane while watching a great football game is a sign of mental health.
      
      Ma decid la a X-a bere (unde X ia valori intre 10 si Limita din bere [unde bere tinde la infinit]) sa ma reintorc in tara si sa cumpar un hectar de pamant pe care sa plantez hamei. Bunicul meu facea o chestie extraordinara cu perii lui din curte. Atunci cand para (ca fruct) era cat un deget mic, introducea o sticla (din sticla de sticla) peste para respectiva. Ulterior para crestea si devenea prea mare pentru a mai putea iesi din sticla. La culesul roadelor, bunicul inunda sticla cu tuica de prune. Aspectul final era o adevarata opera de arta. Cam asa ceva ...




Rainbows are God's way of reminding us that beauty is an optical illusion.

      Doresc ca pe fiecare fir de hamei de pe hectarul meu (inca mental) sa pun invers o sticla goala de bere. Sa cresc hamei direct in sticla cu hamei frumos-fermentat. Ideea ma duce lesne de inteles cu gandul la bere, motiv pentru care decid sa-mi mai aprind una si sa o las sa-mi linisteasca sufletul meu de turist insetat, dar zmeu-balaur. Ma enerveaza la culme fraza de tipul: "Si maine e o zi !". Nu ! Azi e o zi ! Poate ultima ! Si poate n-am baut destula bere. Ma grabesc sa o termin pe cea inceputa ca sa-mi mai deschid una.

Never get into a pissing match via e-mail. If he forwards, you lose.


When a man meets another man, bonding begins when they both say things they hope no one else hears.


      Batranica zambitoare, tipul extrem de fumator, portarul zambitor, chelnerita frumoasa si indianul cantator de pe holurile cladirii Siemens imi vor ramane mereu in amintire ca un reper de normalitate, civilizatie si trai implinit. Inevitabil, acest oras m-a invatat multe, asa ca decid sa-l stimez si sa raman pentru el bland, ferm si demn. Cu siguranta nu m-am nascut in locul potrivit, dar acest aspect decid sa nu ma necajeasca si sa-l consider doar o "incercare" din care cu siguranta am multe de invatat. Inchin o bere pentru nemti, orasul lor deosebit si toate lucrurile bune si frumoase din aceasta lume. Ia priviti o bicicleta de om care are de carat un contrabas ...




      Prefer sa nu ma simt trist pentru ca excursia mea de turist cu suflet de hamei s-a incheiat, in schimb decid sa ma bucur de experienta si sa privesc la viitorul care desi nu suna bine (ci ocupat) in realitate tine doar de noi. Prefer sa mi-l fac vesel. Pentru ca sunt balaur-fabulos si zmeu-turist.


      Cu siguranta habar nu am cand ma voi (si daca) reintoarce pe aceste meleaguri straine, dar mult mai primitoare decat cele de acasa. Nu exista finaluri, ci doar noi inceputuri. Si fara sa vreau sa ma repet sau sa par fara inspiratie, doresc totusi sa inchid blog-ul ca data trecuta, intr-o tenta optimista, ce trebuie sa va lase in suflet un gust dulce de curcubeu proaspat si miere de unicorn alb. 

Blog Status upgraded to : Closed.

      Pentru ca ne schimbam pe zi ce trece. In fiecare moment. Si uitam mereu ceea ce am fost si uneori unde ne indreptam. No river can return to its source, yet all rivers must have a beginning.  The seed never sees the flower !



And because the world is round, don't ever lose hope !
There is always morning ... somewhere in the world !



The journey of a thousand leagues begins with a single step.
The beginning ... is always today !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu