joi, 17 iunie 2010

Budapesta la intamplare

    
      Nu ma plang ca hotelul e prost, in afara aspectelor deja disputate in primul post. Imi este cu neputinta sa nu recunosc, insa, faptul ca abia a 3-a seara mi-am dat seama ca ma regasesc pentru prima oara intr-un hotel de 4 (patru !) stele. Cand deschid televizorul, acesta ma saluta politicos, ...

(click pentru poza mai mare)

   ... in timp ce imi prezinta ofertele de distractie PAL, extrem de scumpe pentru conditia mea de turist cu suflet de hamei ...


      Absolut tot in camera este "state of the art", incepand cu complexitatea toaletei (fascinanta incapere !) si terminand cu tehnologia debordanta a spatiului locativ, pe care o regasesc simpla si comoda. Imi reamintesc cu zambetul pe buze cum intr-o seara, satul sa ma trezesc dezvelit si rece in timpul noptii, am setat la nervi "compozitia termala" a apartamentului  pe "[Auto / (auto) | 28C / Auto]". Imi amintesc vag ca m-am trezit disperat undeva pe la 03:00 si am deschis larg geamurile in speranta desarta (debitata de 0.5% din creier) a unei posibile rezolvari. Computerul de bord s-a adaptat armonios-matematic situatiei, moment in care la trezire am realizat ca am avut parte de cea mai lunga sauna din viata mea.


"Blessed are they who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused."


      Imi place sa ma joc cu nervii femeilor unguroaice de servici, lasand pe masa 3 pahare umplute cu lichid in proportie de (30% / 10% / 0.2%). Imi place sa ma gandesc cu crapa kernelul lor, generand procese "defunct", in timp ce incearca disperate sa decida care pahar se cuvine sa-l spele si care trebuie profesional ignorat.

      M-am reintors intr-o Romanie pe care am gasit-o asa cum am lasat-o ... intr-o paragina politica si birocratic murdara.

Declar :


O tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stand intr-o galeata, incearca sa se ridice tragand de maner. (Winston Churchill)

Democratia trebuie sa insemne mult mai mult, decat doi lupi si o oaie care voteaza ce sa manince la cina.  (James Bovard)

Daca tu crezi ca sistemul de sanatate este scump acum, stai sa vezi cit va costa atunci cand o sa fie gratuit! (P.J. O'Rourke)

In general, arta de a guverna consta in capacitatea de a lua cat mai multi bani de la o parte de cetateni, pentru a o da altora. (Voltaire)

De  ce are nevoie tara asta ? De mai multi politicieni fara loc de munca !

Un guvern suficient de mare, incat sa-ti dea tot ce ai nevoie, este suficient de puternic sa-ti ia tot ce posezi. (Thomas Jefferson)

      Purtatorul de cuvant al Guvernului a anuntat astazi hotararea cabinetului de a schimba stema. Noua stema, infatisand un prezervativ, este considerata ca fiind mult mai reprezentativa pentru situatia si performanta politica actuala. Prezervativul va simboliza inflatia, oprirea productiei, distrugerea generatiilor viitoare, protejarea unor capete tari si manjite. De asemenea, el va da pop...atiei un sentiment de protectie in timp ce aceasta va fi in continuare f*tuta.


Eficienta este cea mai inteligenta forma de lene. (David Dunham)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu