joi, 17 iunie 2010

Munich - Plecarea cu bere

      Urmand acelasi trend ca alte dati, ma regasesc in fata unei beri la supra-pret in aeroportul international Henri Coanda. 14 Ron ! De nervi mi-am mai luat inca una, tot la fiola (330mmmml), dupa care a 3-a a urmat in mod natural. Pe avion am rugat-o pe insotitoarea de bord sa ne lase langa scaun masuta pe role cu bere, ca sa nu o mai deranjez in timpul zborului. A refuzat in mod politicos si zambitoare ... mi-a mai dat o cutie de Ursus. Greseala ei. Drumurile facute ulterior de la "bucataria" de avion si pana la scaunul meu au depasit distanta totala Bucuresti - Munich. Ultimul drum nu l-a facut ea, ci a venit un coleg de-al ei care initial am crezut ca vrea sa ne bata (moment in care m-am repezit ingrozit la cea mai apropiata iesire marcata vizibil cu inscriptia "Exit"). Din fericire tipul era roman si pentru eficienta zborului si cu zambet insotitor (de bord) ne-a mai adus 3 beri cu remarca : "Sunt ultimele !".

"Experience is what you get when you don't get what you want."

      Eu cum nu inghit asa ceva (nu berile, ci remarca) imi mai incerc odata norocul apasand pe butonul de "request help". Au mai gasit cu greu o bere. Pana la iesirea din spatiul aerian romanesc, pilotii au mers pe cel mai trist drum. Plin de gropi. Abia tineam berea in mana de la zduncinaturi. Evident si in mod natural, exista si un infant in avion. Pe scurt :

"Adorable children are considered to be the general property of the human race. Rude children belong to their mothers." Si mai mult decat atat : "A father is someone who carries pictures where his money used to be."


      Cobor deshidratat din avionul fara bere si pana la hotel, intr-un mod aproape inexplicabil pentru restul echipei, mai prizez doua. Cu o mica escala pe la magazinul din colt, declar urmatoarele :


      You can live to be a hundred if you give up all the things that make you want to live to be a hundred. Nu ma judecati gresit, pentru ca ... exista batalii pe care e bine sa le ocolesti; nu din teama ca le-ai putea pierde, ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le. (Gelu Negrea)


      A doua zi, dimineata, le promit colegilor mei eternul : "Azi nu mai beau in viata mea !". In aceiasi ordine de idei ... A mouse trap placed on top of your alarm clock will prevent you from rolling over and going back to sleep after you hit the snooze button.

      Hotelul primitor ma imbie la a mai bea o bere. Nu-l refuz din politete si cad usor pe ganduri ... cu precadere la faptul ca in politica, prostia nu e un handicap.

Ca sa intelegi ca esti prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea. (Georges Brassens)

      Deschid inca o bere si incerc sa devin oaspete obosit in hotelul cu bere la parter. Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar.

Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapta. (Woody Allen)


      Pentru ca este LIVE, din Munich, 2010 in the mix !


"There are two different kinds of people in this world: those who finish what they start, and ..."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu